lördag

DAY 03 - MY PARENTS

mina föräldrar är mina föräldrar. en mamma och en pappa. inte mina superkompisar som jag kan prata om allt med. känner inte riktigt att jag behöver två superkompisar som föräldrar. föräldrar räcker.
jag blir ofta irriterad på mina föräldrar numera. för att de har en ständig tendens att påminna mig om att det är dags att plocka upp tvätten, städa rummet, försöka sova lite mer och för att de ofta är lite för ointresserade av allt jag gör. antar att de ändå menar gott med det. försöker se till att jag faktiskt vilar upp mig mellan varven och att de inte vill vara för övervakande och hariga. och jag älskar mina föräldrar. även om det är något som sägs kanske lite väl sällan.
christer och yvonnne heter de. träffades när de jobbade på samma sjukhus i uppsala. har åkt jorden runt tillsammans. är otroligt måna om rättvisa. brukar skratta åt humorprogram och ibland åt typiska beteenden hos släktingar. är, även om jag känner att vi trampar på varandras nerver kanske lite väl ofta, väldigt fina föräldrar.
Image and video hosting by TinyPic


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar