lördag

allt flyter

lite glapp har det varit på sistone.
men skolan började och även om det efter bara någon timme kändes som att jag inte alls hade haft något långt och fint jullov så är skolan ganska bra.
det är bara det att jag börjar tröttna på att bo mer än två mil därifrån. dessa 25 kilometer eller vad det nu kan vara stjäl min tid. eller min middag. och alltså mina pengar.
fast ha! om det skulle finnas ett gymnasium här i trakterna skulle det bara vara skrattretande. jag skulle säkert råka hamna där då och näääeeeejjjjjjj.
jag tycker om uppsala. det är där jag vill spendera min tid.
fast helst skulle jag ju vilja bygga mig en liten hydda eller placera en frigolitlåda i staden också.

men mjao.
jag har ont i fingertopparna och jag bär polotröja idag.
min mamma svischade precis ut genom dörren för att åka långfärdsskridskor.
jag saknar valle.
OCH jag ska samla ihop en massa tankar och lite tid och kanske lite bilder för att skapa något överlångt som alla kan beklaga sig över och inte orka läsa.
jag trodde jag skulle ramla in i en svacka igår.
fast tjuhu det gjorde jag inte.
jag gick på bio igår också. och satt på genomfarten. och somnade nästan på bussen hem.
ikväll ska jag äta middag hemma.

4 kommentarer:

  1. haha jaadu, japanerna har ju en massa sånna där knäppa shower! helt sjukt.. xD

    SvaraRadera
  2. Bygg en hydda då !
    saknar dig och jag har sugmärken som aldrig kmr försvinna xD

    SvaraRadera
  3. valle:
    HAHA XD
    det ser ut som att någon har hamrat med en hammare på min hals XD
    och min överläpp är blå XD
    fast haha det är lite komiskt.

    SvaraRadera
  4. Ni två är ju söta :P Haha! Sugmärken, jo jag tackar ja :P

    SvaraRadera