fredag

Sommarlov

igår ordnade sig egentligen inte.
det var brist på hejdå.
men, jag tänker blunda och stänga mina öron för det för det har gått en dag på mitt sommarlov nu och det känns så bra. kändes så fint att vakna idag tjugo i elva helt av mig själv. så skönt att gå i flipflop i regnet. så trevligt att baka cheesecake och göra potatissallad. väldigt roligt att sitta utanför max i västerås igår och prata högt om saker som egentligen inte alls passade. så himla mysigt att komma hem och sitta utanför rebeckas hus väldigt mitt i natten med elin och rebecka bredvid mig och en kopp te i handen.
dessutom bär det snart av till peace and love. men inte riktigt än.
det har varit väldigt dåligt emd bilder, och ord här på sistone.
Så här kommer bildboomen.
från min sista fina skolvecka.


joffan och jag i hippietemat yes

skolavslutning känns bra i magen

hanna och joffan

en liten andel av min klass. men så många fler än dessa filurer var vi inte igår.
men åh, jag älskar 1(snarttvå)b.


för att fira vårat sommarlov åkte jag, joffan, amanda och klas till västerås. i första hand för att äta på pizza hut.

på pizza hut var det väldigt mycket folk. som allihopa skulle äta.
och vi var för hungriga för att vänta 45 minuter på mat.

så vi tog oss till max och åt skrattade skrattade åt

sedan kom jag som sagt hem mitt i natten och träffade två mycket fina sommarlovsbarn. ♥

2 kommentarer:

  1. det var en mysigmysig torsdag! ♥

    IDAG BLIR DET TILL ATT BESTÄLLA BILJETTER. : D
    Fast jag märkte att biljetterna hem kostar mer. DDD:

    SvaraRadera
  2. sommarlovet känns väldigt mysigt även om det regnar mest hela tiden :)
    och det var trevligt detta dubbeldygn. utan natt.
    jag känner mig jätteförvirrad nu. haha

    SvaraRadera