onsdag

kina, mika, 18, sture, glass, vår (söndag söndag vill du gifta dig med mig?)

Image and video hosting by TinyPic
söndagen var en sjuhelvettes dag! PÅ DE SJU HELVETTENAS BRA SÄTT. om det nu egentligen kan vara bra vet jag i och för inte riktigt. men nu kan det det. för min söndag var en sjuhelvettes lycklig och BRA dag. jag träffade många av jordens bästa människor. åt frukost, drack chailatte, satt i solen, stod i solen, hade på mig vårkläder, skrattade åt allting, skrattade åt ingenting, åt wienerbröd, kvällspratade, drömde om indien och var glad tillsammans med dessa människor.
i morgon ska jag se mika.
senså vill jag slänga ur mig en massa löften om bilder och filmer. men det är förgäves. det är som när jag tänker att jag inte får glömma någonting. då stänger min hjärna genast av sig och glömmer just den saken (ISCH, LÄGGER NER MIKABILJETTEN NU)
för när jag säger
"jag lovar att ladda upp bilder från kent"
så faller genast en förbannelse över detta löfte samtidigt som löftet bara faller bort och ut ur mitt huvud. så nejni. jag lovar nada, ingenting, nothing.

för övrigt så upptäckte jag en applikation på ansiktsboken som upptäckte alla mina gamla statusuppdateringar åt mig. eftersom jag älskar gamla saker som handlar om mig själv (nostalgi typpppp) så älskar jag även detta. ett bra snabbalternativ till mina dagböcker som snart bildar en stor takhög hög. tänkte att det kunde vara kul för ER (haha, nej. snarare för mig) att se vad jag gjorde för exakt ett år sedan. eller. hur det löd. såhär alltså:
Freja Arvidsson har ben and jerry's glass i sin mage eftersom våren är här och det var tvunget att firas med glass vid ån med joffan! :D

lite läskigt att vi dagen i ära köpt ben&jerrys. dessutom tror jag att det tillochmed är samma smak.
men. nu måste jag äta denna glass. mmmm.

2 kommentarer:

  1. det känns som om våren var här mycket tidigare förra året. eller så var vi väldigt optimistiska. HAHA. jag har fortfarande snö på min balkong. XD

    OCH IMORGON ÄR DET MIIIKAAA

    SvaraRadera
  2. den VAR här mycket tidigare!
    dock var vi väldigt optimistiska också.... haha. jag minns hur solen försvann bakom filmstaden och det blev väldigt kallt. MEN VI SATT KVAR. :')
    Mika imårgen jaeaeaeae! :D

    SvaraRadera