måndag

hakan hellstrom

eftersom klockan snart är läggdags så får detta inlägg bli ett listinlägg.
idag har dessa fantastiska saker skett då:
- jag har laddat upp hela två bilder på den fjortisöverbefolskade billdagboken
- jag har fått en snäll kommentar om mitt hår
- jag har sett mig själv på film utan att bli heldeppig (ett RIKTIGT framsteg faktiskt!) fast lite leeeedsen blev jag eftersom jag såg ut som en totalfjortis och hade ett riktigt fult fejkskratt
- hört fin feministpoesi på radion
- pratat med våran tillfälliga syv och blivit gymnasieförvirrad (som vanligt i och för sig.. men men)
- kännt mig rättså självsäker !utropstecken i plural!
- sagt fel svar på spanskan.. eh -.-
- blivit kär i håkan hellström och glad för att håkan och kent inte kommer vara samtidigt på peace and love
- SAKNAT! linn och louise
- orienterat. wow
- tänkt att jag måste skriva mer poesi. åtminstonde försöka
och
- blivit en platskalle, med linneas hjälp.

senså hade jag faktskt tänkt skriva ett fint och långt gästboksinlägg. meeeeeeeen jag råkade sitta här och göra absolut ingenting i mer än en timme vilket inte känns så överbra eftersom jag har en hemkunskapsuppsats och ett gymnasiebekymmer att tänka på och utveckla lite mer. i morgon ska jag prata med låtsassyv igen och jag skulle ha tänk på vad jag vill. men jag vill nog inte gå it. jag vill gå linjen på boland... fast inte på boland. boland är en kopia av min äääääääälskade nuvarande skola och nej det känns inte något bra. fast min pianolärare gick där, veronica maggio gick där och någon känd jazzmänniska. så bleh. jag har seriösa ilandsproblem. tyck synd om mig.
och läs mer!
och kommentera mer!

2 kommentarer:

  1. YEAH, platfreya! I´m a goood stylist, or not

    SvaraRadera
  2. håkan är bezt

    + att du får lära mej hur man gör collage i photoshop. du som är så duktig :)))

    SvaraRadera