fredag

mjukisbyxa vs mjukosttältet

ut ur datorns högtalare åmar sig danny. eller rättare sagt, hans klämtjäcka röst - indaclaaabhhh - och det gillas ju. verkligen. otroligt. spotifyreklam, mmmhhhhh.
annars så har jag en rastlöshet i min kropp som heter duga! är sugen på att titta på film, spela gitarr, rita, äta, fota, sminka mig, duscha (dock kanske inte i den ordningen), promenada lite till, dansa och sjunga. men. som om jag gör nåt av detta. nepp. spelade lite gitarr. tänkte titta på film. tog fram lite mozzarella för att göra mig en omelett. slängde ett av mina ögon på min systemkamera. 
la tillbaka gitarren i en soffa. eftersom den skrållade så, och jag inte sjöng så fint som jag ville.
 kan 
1. inte bestämma mig för vilken film jag vill se. 
2. bara tänka på hur mycket jag hinner göra om jag INTE tittar på film. 
lämnade mozzarellan på köksbänken. där den än ligger kvar och svettas. 
tog upp mitt öga från systemkameran och lät den stå kvar på min gröna byrå och damma. jag vill skapa. men. mest för att skapa och kunna säga TITTA VAD JAG HAR GJORT. och då blir det aldrig något. men nu tänker jag duscha. vet av erfarenhet att det brukar bli bättre av att klä på sig lite kläder som inte får en att känna sig som en luffare. 
hejdå tjocktå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar