söndag

ett litet rum ska tydligen bli mindre...

hej och ha. varenda kotte som jag hort ifran fran sverige klagar pa/papekar den totala varmen som har kommit dit. har ar det inte alls sa overdrivet varmt. mera.. lagom..
just nu sitter jag har vid datorn och hor det bekanta ljudet av sonen i familjen och hans kusin braka. det ar egetligen ganska underhallande.. vad de an sager, gor, vadsomhellst sa leder det alltid till att de borjar slass. haha.
jag jobbar i dag ocksa. klockan tre ska jag vara pa cafeet redo for att vara artig och redo for att prata engelska. men det kanns rattsa bra. jag gillar faktiskt mitt jobb. speciellt att jag far betalt varje dag. det ar en bra kannsla. och jag borjar kanna folket dar lite battre.
en annan sak som hander som jag inte riktigt kan bestamma mig for om jag tycker ar kul eller laskigt eller jobbigt eller spannande eller nagot annat. jag antar attt det ar nagon blandning. forst kan jag ju borja med att saga att jag har ett riktigt litet sovrum for mig sjalv.. egetligen ar det inte saaaa litet men att det ar tre sangar inproppade dar gor inte precis att det kanns storre. och ikvall kommer det en tjej fran mexiko hit. hon ska dela rum med mig.. fast jo.. det kanns nog bra, jag kommer inte vara sa ensam om kvallarna langre..
och for louises skull ska jag forsoka beskriva brighton... brighton ar mysigt. det ar mycket gamla hus som ar sadar fint slitna och.. ah! detta gar inte. louise, du far helt enkelt bli mindre lat och ga in pa google earth. och det galler er andra ocksa. eller sa kan ni ju alltid vanta tills jag kommer hem for jag har blivit lite battre pa att ta kort nu och ska i alla fall forsoka ta sa mycket kort som mojligt..
onska mig lycka till med den mexikanska framlingen!
puss pa er vackringar. <3

4 kommentarer:

  1. hej söting!
    vi saknar dig som fan här borta!
    jag hoppas att du mår bra, snart kommer du hem och då börjar skolan... nicht gut
    men ja, jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag saknar dig och hoppas du har det för jävligt bra, sitter med danne här som är halvbakis... host* eller RIKTIGT bakis. Jävla idiot som dricker för mkt när vi ska åka ålandsbåten dagen efter... haha. Riktigt bra gjort! jaja.


    hade bra tjejen! <3
    Pussssssssss(Danne hälsar)

    SvaraRadera
  2. Heeej!

    Hoppas allt är bra där borta!!!!

    I din mail-inkorg väntar iallafall en mail!!!

    Vi hörs!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Freja Freja.
    Det låter väldigt trevligt med dem mexicanska tjejen, hoppas att ni kommer bra överens och får trevliga stunder. Hur länge ska hon vara där? Och det låter kul med cafét, spännande liksom. Och gamla slitna hus, du skämtar, vad mera avis jag blir, får jag komma på direkten? BAMSE KRAM FRÅN BAMSE REBECKA

    SvaraRadera
  4. AH
    snyggaste barn.
    Du anar icket hur saknad du är. Vad bra att du får rumskompis! Är hon i din ålder? kanske blir lite roligare för dig då?
    men åh, du är saknad och älskade gullunge. puss!

    SvaraRadera