måndag

In Brighton yes

hej hej hemskt mycket hej. jag lever. och jag ar i brighton. och har existerar inte de tre sista bokstaverna i alfabetet.
i morse akte min familj hem och jag vet inte riktigt om jag ar glad eller kanner mig riktigt ensam... nagon blandning i guess. igar var min forsta jobbdag och jag inser bara mer ch mer for varje dag hur dalig min engelska ar. jag ar kaos. i morgon ska jag utforska brighton. jag kanner mig alldeles for ofokuserad for att skriva.. sa hejda sa lange!
(och for att jag ska orka skriva atminstonde lite grann sa far ni garna kommentera lite tack.)
pusshej

1 kommentar:

  1. Hej Älskling!
    Du anar inte hur saknad du är. Helt galet. Det känns som att jag inte klarar en dag utan dig. Och ändå bor vi liksom 17 mil ifrån varandra. Och du är i England. Jag är avundsjuk. Puss! <3

    SvaraRadera