onsdag

tralala ouppdateringen ar slaende

heeeeeeej!
kanske ar det det faktum att jag borjar trivas har som gor att jag inte uppdaterar sa bra langre. eller sa kanske det ar uppdaterat, det ar bara det att jag har tappat tidsuppfattningen. i vilket fall sa borjar jag verkligen gilla brighton nu. aven om jag inte alls har gjort sa mycket idag. jag har varit ledig och som vanligt akte jag in till brighton. jag vandrade omkring i north laines och hade total bestulsangest over vart jag skulle ata. tillslut hamnade jag i nagot stort varuhus dar jag kopte mig maaat och gick ner till stranden. sjalvklart angrade jag mig att jag inte gick och satte mig pa nagot mysigt kafe i laines.. men men...
igar var en braaaaa dag det med! jobbet var straaalande, efetrsom vadret var raka motsatsen. jag fick kaffetrana och sta lite i kassan. skoj! sen pa kvallen traffade jag fyra svenskar som johanna kande litegrann (en av dom, som jobbat pa kafet forut...) och vi gick och at pa en mysig halvful billig och trevlig liten japanresturang. nu har dom dessvarre akt till london, men de var trrreevliga.
ikvall ska jag till johanna och ata middag och bla bla bla. jag ar inte deprimerad sa jag har inget klagokludder att skriva ner.
och linn ska ha storsta tacket for brevet!
puss pa er alla!!! <3

4 kommentarer:

  1. godmorgon klockan är 18:01. det låter riktigt fint där borta och javisst, du borde ha tappat tidsuppfattningen för jag längtar redan efter nästa inlägg! men det är ju isf jättebra att du har du bra och trivs där i Brighton, vi verkligen saknar dig enormt här hemma. långkram

    SvaraRadera
  2. haha, mitt breeeeev. det var mystiskt, jag var trött när jag skrev.
    bäst att du börjar trivas, vi får åka dit tillsammans nångång! Men jag saknar dig som sjutttttttttton. Jag vill också vara där. dock blir det halland på tisdag. Ullared shopping yeah yeah. hahaha.
    pusssar!!! <3
    (www.godnattdinosaurie.blogspot.com)
    8D

    SvaraRadera
  3. Ååh.. du verkar ju ha det riktigt bra där i brighton ju, Gör lite flera småresor till någon plats i närheten för då börjar man oftast att tänka på andra saker än sin hemlängtan. Fast för min skull så får du mer än gärna redan nu komma hem.Du är efterlängtad här hemma ska du veta!
    PussHej

    SvaraRadera
  4. du överlevde - grymt duktigt av dig! och modigt;)

    SvaraRadera