söndag

sondersaknad

ack ack ack
jag laste precis ett mycket fint mejl fran elin och ja jag har saknat mina vanner innan men nu blev det helt plotsligt tio ganer varre. dessutom har elin och rebecka traffat linn.
utan mig.
AAAAAAAAAAH
jaja. jag aker hem snart. inatt ar sista natten i detta kaoshus och jag ska forsoka smygfota lite grann sa att jag kan minnas mysigheten i detta hus. sen ska jag och johanna sova tva natter i anettes hus. anette ar johannas kompis men hon ar i sverige nu och eftersom johannas pojkvans pappa sover i johannas lagenhet sa far inte jag plats. cooomplicated.
min engelska har inte blivit nagot battre. mojligtvis jag har fatt lite battre uttal och jag har lart mig nagra fler ord. dock ar det mest ord som tray, cutleries (daremot har ingen lart mig att stava det.. XD) och lid. men trots ensamheten och paniken i borjan och kompislaaaaangtan just nu sa har detta varit en upplevelse. jag kanner mig duktig som har overlevt. haha..
och det borjar kannas lite sorgligt nu. jag har sagt hejda till cafeet aven om jag nog ska tillbaka dit och ata frukost pa tisdag... XD och bla
jag vet inte vad jag skriver om...
idag har varit en vindig dag och mig mage har varit elak och gjort ont. jag har gatt pa puben i dag. dock bara for att ata lunch... jag har varit uppe pa nagot utkiksberg dar jag nastan blaste bort.
i morgon ska jag packa klart det sista, ga pa bio och ata fish and chips pa brighton pier.
jag kommer hem pa oooooonsdag och jag tycker det ar helt okej om ni har ett overraskningsparty for mig.. eh XD
pussar pa er
jattemanga!

3 kommentarer:

  1. "jag har gått på puben idag" hahaha XD
    jag önskar att jag också fick åka iväg sådär till Brighton eller något, jag önskar even more att jag fick träffa dig!
    puss

    SvaraRadera
  2. Hej, vad skönt med Brighton men eftersom din blodd är förtrollad kanske du kan tipsa om hur man hittar billigt boende alltså rum eller del i rum för en vän till mig som ska till Brighton?
    puss

    SvaraRadera