tisdag

ångest af prestation

woho bara för att jag behöver någonting att vara dålig på att uppdatera och för att bilddagboken är dumt och ännu svårare att uppdatera så ska jag börja blogga igen. vi får väl se i exakt hur många sekunder det kan tänka sig att hålla men

IDAG HAR VARIT FLUM!

flum är ett sånt ord som jag missbrukade sönder när jag gick i sjuan men jag har inte använt det de senaste två åren och därför är jag tillåten att beskriva denna dagen som flum. Jag har skuttat omkring och känt mig vacker och ful och fnissig och sådär och det är en fin mix.
och jag lyssnar på en coldplayintervju utan att riktigt lyssna, jag har gjort klart engelskan och på fredag flyttar det in två estländare i mitt rum.

(& fniss datorn har ett fiffigt rättstavningsprogram som vill ändra "coldplayintervju" till intervjuoffer. tjoflöjt så smart! )
nu ska jag föröska spela gitarr utan att på prestationsångest.
HEJDÅ STORTÅ

2 kommentarer:

  1. Flum e bäst ! om man inte flummat så hade livet vart trist xD ses imorrn ?

    SvaraRadera