fredag

te och cupcakes ja tack


(hahaha spana speciellt in från och med 2.53. fniss fniss <3)

håhå!
det snöar!
eller jag tror i alla fall att det gör det för tillfället... jag vet inte riktigt eftersom solen har försvunnit bakom horisonten och lämnat björklinge helt mörkt. men det snöar! snö är fint och i år har jag faktiskt tänkt lite på att åka lite slalom och att åtminstone klara av att åka lite gröna backar utan att ramla ner i en massa diken huller om buller.

det är halloween idag. jag ska vandra iväg till linnea lite senare och för tillfället sitter jag och klurar på vad jag kan klä ut mig till.
någon som har nåt fiffigt förslag?

jag ska nu leta reda på någon låt att spela för hej mitt gitarrspelande går åt pepparodlingar och ble jag står och trampar...

1 kommentar:

  1. BLÄÄÄÄÄ! SNÖ.
    Slalom <3
    jag har inga förslag -_-'
    ÄLSKA SCRUBS!!!!
    saknar dig btw <3

    SvaraRadera