onsdag

arton och femtionio


och det är mörkt ute.


det kallas höst jag vet. och så illa är det inte. det hänger en full måne på min himmel och snart kommer en oändlig vinter som förhoppningsvis ska innehålla lite mer snö än Rommes plastsnö. och i år tänker jag åtminstone bli lite bättre på att åka slalom. XD
sen efter vintern kommer alltid våren och våren tycker jag ooooooooom.
fast om någon kom och planterade lite fjärilsfrön i min mage nu skulle det inte vara helt fel med en oändlig vinter framför sig.

håhå jag borde verkligen gå och städa mitt rum istället för att sitta här och skriva nonsens. det ska först flytta ut en massa damm och kläder därifrån, sedan ska det flytta in en extra säng, sen ska jag flytta ut och sen kommer de omtalade estländarna hähä.
& bilden är tagen i ladet ESTLAND. mwihihihi.

2 kommentarer:

  1. Tjaa ^^

    Skit i att städa och skriv mer "nonsens"

    SvaraRadera
  2. nej jag känner inte för att nästan främmande estländare ska bo i min skräphög som tydligen ska kallas rum ;o XD

    SvaraRadera