söndag

hej jag luktar bonde

blah

folk verkar ha glömt bort mig och jag själv försöker faktiskt med det. jag vill ha tillbaka förra och speciellt förrförra veckans glädje för nu känner jag mig som en dryg trött lort.
engelska däremot.... jag tror inte att min englandsresa varit förjäves! (däremot skulle jag behöva lära mig svenska bättre... hur svavas det..? förgäves? jäves? djäves? VAAA? XD) min engelska är fatkiskt inte dålig. wiho wiho. fast ja jo visst såklart skulle den kunna bli bättre också.

folk borde bli mer kära i mig och jag borde definitivt tycka om mig själv mer. det går inget bra. i julklapp önskar jag mig självförtroende.. ett stadigt självförtroende som sitter som i berget fast i mig då och som inte går att rubba på hur mycket man än gör bort sig.

annars så tjohej jag är alldeles för trött egentligen och är suuuuuuugen på cupcakes, sugen på förändring och hej hej hej jag ska stå på gymnasiemässan och skrämma bort små barn från att börja på it-gymnasiet... haha, eller det är väl det jag ska försöka låta bli att göra.

varenda liten gosig fjärt som läser eller inte läser detta är tvugna att kommentera. annars blir mina ögon ledsna. och min själ.
nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. sömn skulle inte skada oh nej.

7 kommentarer:

  1. jag ska också står på gymnasiemässan. vi är mässvärdar :)

    SvaraRadera
  2. omfg! jag trodde att du hade
    jättemycket
    självförtroende. saknar dig <3

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. kewl, gymnasiemässa. säg att man får gratis kakor på itg, kommer strömma in folk

    SvaraRadera
  5. Det verkar som att du har typ bäst självförtroende i världen :O och jag är så avundjuk och lite förtvivlad, för jag ska skriva en krönika och ett repotage till Annonsbladet den här veckan , och jag vet inte hur jag skall göra :/ gaah! jag vill ju kunna skriva som dig haha. en krönika...ska ju vara nått kul som har hänt elelr att man berättar om något angeläget som man har åsikter om.. Hjälp?! :/ va tusan jag har panik hehe så sitter och läser andras bloggar och krönikor utan att få insperation...

    SvaraRadera
  6. PUSS PÅ KOMMENTARER.
    och jag har självförtroende, i bland... men det är så ostadigt och opålitligt..
    dumt

    SvaraRadera