torsdag

och de kammar sitt hår, än en gång

värstaste segdagen på länge! men jag har gjort lite saker som jag tror att jag inte gjort förut... haha, till exempel har jag...
- bäddat om tre sängar på en och samma dag
- kännt mig extremt omringad av gamlingar
- gått själv på något som man kanske kan kalla konsert
- funderat på att låta bli att äta (HAHA jag är en sån patetisk människa XD)
- sett hundratals kammar : O

det här tjatet om kammarna beror på att jag var på musikens hus idag. Jag spelade ju där för två veckor sen (och det är egentligen inte alls lika tufft som det låter, men ändå mycket roligare än vad det låter <3) style="font-weight: bold;">värsta gamlingmässan!! Det var massvis med massvis med gamlingar där som pratade med andra gamlingar och som bjöd på hårda kolor och som åt på hårda kolor och som gick i trappor och som gick lite överallt och som skrattade och hade sig. DESSUTOM KAMMADE DE HÅRET VÄLDIGT MYCKET. vissa av dem löpte amok med sina små kammar och kammade sitt hår hejvillt och speglade sig i glasrutor. jaja, man ska väl få ha kul när man är gammal också... men kul???
till och med när jag skulle gå på toaletten stog det två gamlingar där... En som kammade håret och en som målade läppstift på sina läppar.

trots denna underhållning har idag varit en trött dag!! jag höll på att somna massvis med gånger på masterclassen och på workshopen... och jag virrade omkring i miljontals år innan jag kunde hitta något att äta. när jag vandrade omkring där i regnblåsten och hade beslutsångest tyckte jag inte om mig själv så överdrivet mycket nej. jag har också råkat göra och säga en massa konstiga saker idag... UH...
men trots detta hände det en trevlig sak!!
en människa frågade "går du i trean eller?"
och när jag svarade "nej... jag går i ettan"
sa han "jaha... är du 92a eller har du gått om?"

fast samma människa sa "ofta" när jag sa att jag går på it-gymnasiet..
VADÅDÅ??????????????

woho jag tror denna brist på självkänsla/självförtroende eller blah vad det nu kallas har gjort mig lite koooockoo. men jag hoppas folk har respekt och förståelse för att detta inlägg är både överdrivet och lite oseriöst.
jag önskar er ALL KÄRLEK och lite avsked för jag har en viss kännsla av att jag kommer dö nästa torsdag. jag är dum. dum dum dum.

2 kommentarer:

  1. hahaha xD Gamla manniskor äger!

    Fan vilken skön kommentar av killen men han ska FAN INTE SNACKA SHIT OM ITG!! :@ jag saknade dig idag <123 ^^

    SvaraRadera
  2. haha, alla gamla människor kammar sitt hår! Värsta utseendesfixerade dem är alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD
    och alla tror ju du ser äldre ut, så det var väl ingen nyhet, men kul iallafall (y)

    SvaraRadera