onsdag

dessvärre





HÅHÅ
jag har inte skrivit på ett tag nu och min dator har ett smärre damp på mig för tillfället. det kan i och för sig vara för att jag vill öppna ett 4000 gånger 4000 pixlarsdokument i photoshop, att jag har DÅLIGT tålamod och därför öppnar webblärase hejvilt hit och dit hela tiden eller så.. jag vet inte.. den kanske också vill ha höstlov men icke!
DESSUTOM har jag och min syster införskaffat glasögon.
visserligen kanske det blir onödigt snart för det känns som att mina ögon ska ploppa ut av ilska och ja jag vet inte. orden rann just ut genom öronen och fan jag vet inte.
vet inte alls.




4 kommentarer:

  1. Dom e ju Fan Vrålsnygga !!!

    SvaraRadera
  2. ritade du bilden där nere? :O

    SvaraRadera
  3. de är najsiga som få!!

    SvaraRadera
  4. Valle:
    nej jag ritade inte bilden.. inte riktigt... linn lärde mig något fiffigt som kallas vector art... i photoshop alltså.. ;D

    SvaraRadera