tisdag

i skolan skolan skolan

och alla bara klagar på att hej jag är så trött ack jag har bara sovit två timmar jag somnade typ sent och mina ögon ramlar snart ihop eller av eller sjunker helt enkelt in i huvudet.

ja - alla är trötta

och jag somnade inte ens så himla överdrivet sent och det känns så överdrivet jättetråkigt att klaga på hur trött man är... men ja jo JÄTTEPIGG är inget som jag är idag. JÄTTEPIGG var det riktigt längesen jag var. JÄTTEPIGG är något som jag vill vara. nu tack.

jag har precis haft spanska och jag är inte så jätteledsen längre över mitt hemska schema. jag har hittat en människa som till och med slutar senare än mig.
KORS I TAKET!

jag är hackig.
eh, jag ska försöka tvinga fram något längre och mer konkret inlägg senare, när jag inte är såhär

trött.

1 kommentar: