torsdag

jag är nästan tuff + POESI GOTT FOLK



hej jag har gått på teater och suttit bredvid sam kessel som för övrigt spelade huvudperson och ack ack ack SÅ BRA DET VAR. tack oh tack carl!! : D

jag har också gjort vector art och skrivit något som kanske kan kallas poesi. läs och skåda och kommentera! hjeeertan.

som om det
är det diffusa
abstrakta
luddiga och
oskarpa som
lockar mig och ger
mig pirr i magen som
får mig att tänka
tankar som skapar
inre uppror och jag
tar mig till kanten jag
leker med tanken jag
tror jag lyckas flirta jag
skrattar alldeles för mycket jag
ler helt okontrollerat jag
vilseleder mig själv
nåt så in i bängen jag
tar mig tillslut fram och
tillslut till det som jag
tänkt på ganska jättemycket ja jag
är framme nu

oron har växt till sig och
här ligger ångesten inte alls långt
borta jag
känner för att spy känner
för att spy upp mig själv jag
känner för att lämna denna instängda
hjärna ett tag ja tack jag
skulle inte alls ha nåt emot att
kunna slappna av nu men jag
är framme det
är inte så jag vill ha det nej jag
vill ha
något annat




3 kommentarer: