onsdag

hej jag har en box med kent i



hihihihihihihihihihihihihihihihi.
jag och linnea vandrade omkring i staden uppsala idag och beklagade oss över att julen verkar ha lagt sig som ett dimmigt mörkt täcke över staden och att vi båda kände oss överdrivet stressade. hon köpte sig en fin fin fin klänning och jag köpte mig en box med 133 kentlåtar i och det är bonusmaterial och även om jag tyckte att skivorna var lite platta och att boxen lätt kunde ha varit dubbelt så stor så känns det fint. jag har alla låttexter och jag har lagt kaoset på hyllan för ett tag för jag ska sova över hos rebecka ikväll och jag ska få träffa louise wiho och en kladdkaka med vispgrädde kostar tio kronor på genomfarten. FIFFIGA GREJER.
i morgon ( och inte idag som jag skrev förut ) ska jag gå på teater med carl och tydligen så var jag redan uppbokad. :o men teater here I come anyway!
det var nämligen så att det plingade på dörren för kanske 30 minuter sedan och mammas kompis marie stormade in och skrämde mig lite halvt. i morgon ska hon bjuda oss på middag och tack för att man får veta så himla mycket hela tiden. det är såhär mina föräldrar fungerar tydligen. jag får reda på allting genom andra.

nu ska jag packa ner kuddar och påslakan och gosedjur för tralala jag ska sova i rebeckas hus.
kärlek på alla för jag tror att alla behöver det.
speciellt från mig.....

1 kommentar: