torsdag

häääppu

woho tjotralala blöblaFNISS
jag har ett självförtroende som äger för tillfället och jag borde sova jag borde motionera jag borde städa jag borde gå härifrån men men men vet ni vad jag har

KÖPT BILJETTER TILL BORLÄNGE nu och det innebär att jag kommer stå på borlänge central 14.08 på lördag och en linn som jag hört alldeles för lite ifrån på sistone kommer vara dääääär <3333
jag ska vara där till på TISDAg och vi ska hänga utanför håkan och jag vet inte. jag måste prata med männskan bara. det var längesen.
på onsdag tror jag att jag ska på teater. med carl! : D
höstlovet blir typ utan sömn men men men jag är glad i alla fall. för vet ni vad, JAG ÄR FREJA

(INTE feja, fredja eller frej! remember that nerds!)

7 kommentarer:

  1. Borlänge är tråk tkr jag ^^

    SvaraRadera
  2. Nej Valle för här bor Linn ser du! :D

    SvaraRadera
  3. kan man inte adda din blogg som favorit på sina feeds? D:

    SvaraRadera
  4. Haha ^^ där ser man :D

    SvaraRadera
  5. Inte säga att Borlänge är dåligt ju!
    Det var jätteroligt att du kom hit, kom tillbaka snart igen... snälla.

    SvaraRadera
  6. hahahaha, FREJA ja!
    har joakim blogg? i did nat :o

    SvaraRadera