lördag

för tillfället





sitter jag i min säng och lyssnar på kents fjärde skiva, kents bästa skiva, skivan vid namn hagnesta hill.
jag har också just insett att kent på engelska är verkligen ingenting. ingenting någonsin. det låter exakt som att de sjunger på svenska, förutom att om man lyssnar på språket så hör man ”What if I’m wrong…. I could be wrong” nej nej nej nej tack!

det är halloween idag eller så var det igår. jag eh har aldrig riktigt fått nåt grepp om vilken dag som är vilken men i går var jag utklädd till en pumpa. visserligen en ganska avlång pumpa med en för liten tröja men jovars det var enkelt…
ikväll ska yo y mi familia till mi tia för hon har halloweengrejs och jag vet inte riktigt alls vad jag ska vara utklädd till.
- hej kom gärna och hjälp.

jag är inte alls sådär poetisk som jag ja tack gärna skulle vilja vara. på TISDAG börjar skolan igen och näej vet ni vad! jag skulle gärna kunna ha ett lov till. eller lov i plural. ja ja ja det skulle inte alls sitta fel det skulle sitta så fint så.
men kent är bra.

tillvaron känns okej även om jag bara var trött och tråkig i går kväll så kunde jag varit sämre på gitarr jag kunde ha varit fulare jag kunde ha råkat somna och därmed vara ännu tråkigare.
jag kunde också ha varit pigg och glad och rolig men nä nä om folket inte bjuder på sig själva (håhå detta gäller inte alla igår men vissa hosthost…) så får jag inte heller överdrivet mycket lust till det.

jag simmade 1225 meter igår och YÄ jag kände mig SÅ VRÅLSNYGG och blev absolut JÄTTEGLAD när det vandrade in en massa killar på centralbadet och skulle stajla med sitt SÅ KALLADE crawl. jag blir arg eller i alla fall lite sur av SÅ KALLAT crawl. och av gubbar som dyker ner i basängen när det KLART OCH TYDLIGT står att ”undervattenssim och dyk är förbjudet.”

håhå nu ska jag försöka lägga till läskiga ljudeffekter till den där nedrans ghost storyn som förföljer mig och aldrig blir klar på egen hand. dumma dumma.

1 kommentar:

  1. OJ JÖSSES, det var många nya inlägg! haha för JDs tankar, pumpan!

    SvaraRadera