torsdag

kvällste mmmm



Jag sitter här med en stor mysig kopp te och värmer mig.
<3!

OCH NU VILL JAG BARA SLÅ SLÅ SLÅ PÅ BLOGGER.
misshandla mycket ja.

jag hade skrivit ett hyffsat långt inlägg och så slukas det bara, sväljs och försvinner.
kan inte någon uppfinna ett sätt att få detta internetmonster att
kräkas upp svalda ord

det var mina ord förfan
mina förbaskade ord om min förbaskade torsdag som slutade rättså fint ändå med glassätande och prat med linnea.

jag känner mig genomskinlig
och ni hade fått det mycket mer välformulerat
och genomtänkt
om blogger inte hade dödat det.

slarv!

ja ja
det är fredag i morgon
det är ett bra plåster på såren.
(L)

6 kommentarer:

  1. Lilla gumman. Regel nummer ett när man bloggar eller bara rent allmänt skriver längre texter;
    Kopiera ALLTID innan du trycker på "skicka" eller nåt sånt! Då slipper du bli av med allt du lagt massa tid på att skriva och då blir tiden inte "ogjord" så att säga :)

    SvaraRadera
  2. Grönt te!
    Hoppas du kommer hit och dricker te med oss snart, det saknar jag, jag saknar dig.

    Jag avskyr verkligen när det blir sådär, som på bilddagboken, när man har skrivit en text och råkar komma åt "bakåt" knappen, allt borta...
    Det är så frustrerande.

    Skönt att det är fredag, jag håller med dig.
    Kommer du till Borlänge nästa vecka?

    Keep bloging!
    Skriv i word eller någonting i fortsättningen och klistra in det på bloggen när du skickar så slipper det bli sådär.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Johanna:
    jo.... alltså.... det är det att jag borde lärt mig det nu eftersom det hänt mig flera gånger...
    men icke då!
    freja är lite trög ibland tror jag XD

    SvaraRadera
  4. joakim:
    jo... idag skrev jag i anteckningar eftersom om jag skriver i word blir det ogitlig htmlkod eller nåt och då försvinner hela alltihopa också. XD
    jag tror inte att jag kommer till broänge nästa helg eftersom linn ska åka till stockholm då....
    men ... kanske helgen efter!! <3
    jag vill vill vill

    SvaraRadera
  5. och du har kollat där alla inlägg ligger? mina brukar alltid hamna där iallafall.
    du får komma en annan helg! vet inte om det går helgen efter heller... men nångång! och jag vill till uppsala, aaaah.
    puss

    SvaraRadera
  6. Linn:
    ja... det var just det jag gjorde.
    och inlägget fanns kvar men alla mina ord var borta.
    dumma dumma...
    och jag vill träffa dig snart!
    AAH

    SvaraRadera