onsdag

halv tolv skura golv

jag sitter och väntar på att den värsta tröttheten ska gå över och mera bli till någonting annat.
jag har en viss tendens att bli tråkig och deppig såhär på nattkvisten vilket leder till tråkiga och deppiga blogginlägg och
jag hade egentligen inte tänkt att skriva just på grund av det här jag hade inte tänkt råka sitta uppe såhär länge ikväll jag hade inte tänkt få ett fult betyg på min spökhistoria jag hade inte
jag vet inte

idag har ändå varit en mycket bra och mycket mysig dag och -
"#¤%/&YUHGGER%/Y¤T%&/I(UE%¤#%/&Yetyt3576&¤W

exakt så precis


jag ska föresten försöka skriva lite poesi inom en snar framtid. det var ett tag sen nu känns det som. sen ska jag klistra fast den här på min blogg och tvinga er att vara kritiska. GÖR ER REDO

3 kommentarer:

  1. Ja! din poesi gillas här borta i mitt lilla loft

    SvaraRadera
  2. Som sagt en mycket bra dag <3
    Tack för hjärtat :D Blev jätteglad för det <333

    SvaraRadera
  3. Haha jaa, vi får se :) Jag tycker i alla fall att det är väldigt mysigt =) Och då menar jag inte just precis på julafton och sådär :)

    SvaraRadera