fredag

hej alla bussbarn och bussvuxna!

Ett kort blogginlägg ska jag raskt försöka att skrapa ihop. Vilket nog kommer gå ganska bra eftersom jag inte har några klagovisor att skriva ner för tillfället. Förutom att jag möjligvis råkade ha en lite väl glappande käft på bussen med tanke på att någons förälder satt i närheten. men men men.
jag mår bra.
bra bra bra.
idag har varit en ganska lyckad dag och folk har varit snälla och inte mobbad sönder mig. inte för att det brukar hända alltför ofta men öh
varför är det mycket svårare att skriva ordentligt när man inte känner att världens tygnd lagt sig på en axlar för all framtid?
men som sagt. kort skulle det bli.
härnäst på mitt fredagsshema står
- lägga in en mycket förträfflig bild på mig och dennis nedan... håhåhå
- publicera detta, woooow
- vänta på att louise ska ringaaaaa <3
- spela lite gitarr

ah! jag vet inte.

HEJDÅ


8 kommentarer:

  1. Haha, tyvärr så går dom inte att köpa, finns endast ett par av dom i hela världen, märket heter "Dennis Fashion Blashion" ;)
    Haha, förträfflig bild kan man verkligen säga att det är! :D Hade :)

    SvaraRadera
  2. Titta, jag följde ditt råd att kolla på din blogg =)
    Vems förälder som satt i närheten av dig på bussen får du berätta för mig lite senare idag

    SvaraRadera
  3. härligt!
    åh vad jag saknar dig :o <3

    SvaraRadera
  4. ni ser massa glada ut. haha.

    SvaraRadera
  5. elin:
    JAAA du är en lydig flicka som följer mina tvångster.
    jag kände att jag bröt mot en massa svenska regler här nu men puzzzizzz ! XD

    SvaraRadera
  6. Johanna och joffan:
    WIE JAAA : D

    LINN:
    vadå förvånad gubbe!??!?!
    klart du saknar mig.. XD
    fast jag saknar dig mer, lovar <3

    SvaraRadera
  7. What's up with Dennis? :O xD
    <3<3

    SvaraRadera