torsdag

i morgon åker jag till rättvik. se till att sakna mig och mina onödigheter överdrivet mycket.

jag har
en väska att packa
en hemsida att göra
en bok att läsa
någon att sakna
timmar att sova
tid att spendera
några till att sakna
en katt att klappa
en bortrest katt förvisso
en resa i morgon
en garnhög att påbörja
sju hela kronor
ett rum att städa
kläder att tvätta
en låt
en låt att spela upp
en igårdag
en i förrgårdag
en morgondag som gör mig orolig
en hel evinnerlighet
en ny gitarrläxa
en mamma att fira
en solskenskaka att äta

jag har

skrivit tjugofyra hela blogginlägg denna månad

men jag har
ingen plommonmarmelad

5 kommentarer:

  1. 24 blogginlägg - inte dåligt. Inte dåligt alls. Har ingen koll på hur mycket jag skrivit den här månaden..

    SvaraRadera
  2. PLOMMONMARMELAD <3
    och nej, tjugofyra. det är ju MASSOR.
    puss

    SvaraRadera
  3. johanna och linn:
    höhöhö jag vet jag har verkligen skrivit överdrivet mycket denna månad.
    men men men

    SvaraRadera
  4. Jag har faktiskt hela 8 kr ^^
    Saknar dig <33

    SvaraRadera
  5. Haha, jaa. Du hade verkligen mycket :] Och lite med pengarna iof.. Men ah :D Hihi, du och Valle är så söta tsm =)

    SvaraRadera