lördag

kaksmeeeeeet


jag vet att ljudet kunde vara bättre men aaaah han sjunger med magisk målbrottsröst och jag var (för säkert hundratjugofemtielfte gången) där ju <3

HEJ!

jag vaknade tjugo minuter efter klockan nio i morse vilket är ganska konstigt med tanke på att jag satt och kollade på scrubs till halv två igår och nog inte somnade före två...
jag tycker att tröttheten skulle kunna passa på att dö ut nu under helgen när jag har en massa tid att sova på. men, inte så illa ändå...
jag har fått se solen innan den försvunnit igen och jag har träffat elin en stund. Vi var ute i hösten. vi satt på en sten i den lilla låtsasskogen i närheten och vi vandrade över ån och till häggeby och det var trevligt. hösten var fin idag.
jag har fortfarande smak av cupcakessmeeet i munnen mmmmums.
jag ska till UPPSALA ikväll och träffa människor och jag ska släpa med mig de finaste björklingeborna.
jag känner att tillvaron ligger i kontroll i mina händer, även om jag känner mig lite skör och i riskzoonen för att brytas sönder i små bitar. men än så länge lever jag wihuu.

4 kommentarer: