söndag

min helg

har varit fin på alla möjliga sätt och vis.
just nu stormar vintern utanför och smaken av kuvert ligger i min mun och skaver lite.
jag känner mig inte duktig på att formulera mig med ord. det skulle nog behövas flera tusen.
därför får ni lite vackra bilder till era vackra ögon istället.







och detta bildkaos kanske jag blir skyldig en sansad förklaring. det går nog inte så bra.
men det är vinter som bara den. twilight var bra. mina klasskamrater är bra. björklingeborna är bra. alla är bra.
OCH vi gick tio stycken på bio.
NUUUUUU ska jag dunsa ner för trappan och knarka scrubs säsong sju.

9 kommentarer:

  1. haha va? Jag fattade typ ingenting av din kommentar där? xD Förklara den är du snäll :O

    SvaraRadera
  2. Haha ja okej, då fattar jag :D Det är lugnt, kul att du är glad iaf ;) För jagar att man är det när man är sprallig? Syns imorgon, hade :)

    SvaraRadera
  3. heja freja!
    jag kommenterar på din blogg, mycket coolt måste jag få säga. fast nu vet jaginte vad jag ska skriva? Det var ia lla fall grymt bra att jag drogs ut på stn i helgen, det behövdes(och så var det galet att papps bara sa okej till det, han kanske börar släppa lite äntligen?)ska sova nu, klart slut varulvstjut. puss

    SvaraRadera
  4. Louise:
    ja allting bara flöt på jättefint i lördags.
    och jag saknar dig
    och jag åker bort nästa helg
    men du kommenterar på min blogg.
    kärlek på det
    och på dig. <3

    SvaraRadera
  5. Världens bästa helg <333
    Jag ser fett läskig ut O.o
    <3

    SvaraRadera
  6. härliga bilder och filmen var verkligen jätte bra =)

    SvaraRadera
  7. Valle:
    JAAAAAAAA. helgen var så fin att man bara vill ta den och spara den någonstans!!!

    Elin:
    mmmmmmm <3
    och i morgon SEEEEES vi. usch det där ordet förföljer mig! X)

    SvaraRadera
  8. kan du skicka alla foton som blev tagna under den hårresande kvällen, snälla? :D

    SvaraRadera
  9. Amanda:
    jovars..
    det tror jag att jag kan åstadkomma.någon gång.
    du får påminna mig bara! :P

    SvaraRadera