söndag

abcdefghijklm

formuleringsförmåga
är en förmåga som jag härmed idag i detta nu har tappat. men jag känner mig glad. väldans.
och microrädd.
men jag är jag så såhär långt är väl allt så normalt som det kan bli.
skrapade precis ihop något som man kanske kan våga kalla poesi.
det äger ingen titel men här är:


inuti mig är det
uppror och

sömn
är inget som

jag kan klara av nu


drömmar

om ögonblick som

jag tror att
de faktiskt har hänt
härjar i huvudet

magen

kroppen
och för
en.
gångs.
skull
.

är det
faktiskt inte
ångest
-------

& eftersom jag har tagit bort min bilddagbok så har jag nu rätt att ladda upp en hel radda redan uppladdade bilder. så det så.

3 kommentarer:

  1. wåhåhå.
    Inte ångest. >D

    Du är bra freja. :D

    SvaraRadera
  2. Joffan:
    :D
    jag vet.
    ibland i alla fall. X)

    SvaraRadera
  3. Jag fattade lite ^^
    <3

    SvaraRadera