lördag

brödsmulor

mäh!
jag anar mycket starkt att min blogg är döende för jag känner mig för tillfället väldigt opoetisk och okreativ. och väldigt ouppmärksammad. på de senaste... många inläggen... har jag fått noll kommentarer.
jag undrar bara? är det någon som läser?
eller borde jag lägga undan skrivandet och ta fram det om ett sisådär halvår när jag tror att folk har lust att läsa igen?

jag är dessutom lite rädd för tillfället. jag har en hemsk känsla att jag inte kommer komma någonvart här i livet. som att mina klasskamraters lata inställning till skolan kommer smitta av sig på mig och att jag kommer gå ut med fula betyg och inte har något annat val än att gå vaktmästarhögskolan och på grund av det kommer jag bli ledsen och seg och aldrig ta mig ifrån björklinge. utan sitta kvar här och som högst flytta till de förskräckliga lägenheterna här och gifta mig med någon ful björklingebo och skaffa tre snoriga ungar och grått grått begie begie HJÄLP.

och ursäkta för detta säkert elaka stycke. alla i min klass är inte lata. och även om de skulle vara det så är det en fin klass. jag passar nästan in i alla fall. och det är säkert fint att vara vaktmästare och de där förskräckliga lägenheterna kan säkert vara väldigt fina på insidan. och det finns fina björklingebor och även snoriga ungar kan vara fina ungar.
det är bara det att öh jag tycker jag kunde få lite mer medvind i vardagen. jag är trött och seg och har spenderat för mycket tid vid datorn idag.
blabla

8 kommentarer:

  1. Skitunge, jag läser ^^ Bara det faktum att jag är dålig på att kommentera. Kan dock nästan lova att du inte läser min blogg :P

    Käft, vi är inte lata i skolan. Vi bara tar det hela med ro :D

    SvaraRadera
  2. snorungar kan absolute inte vara fina, bara jättefina, eller jättefula. du passar ju in i din klass, du gillar att kramas precis som alal andra i din klassssss, woola

    SvaraRadera
  3. Johanna: Jag har fatkiskt inte vetat att du har en blogg. NU LÄSER JAG :D

    SvaraRadera
  4. rebecka: Aaah,du har nog rätt vännen. fast mjäh jag är som alltid missnöjd.

    SvaraRadera
  5. Jag läser också!
    Kommenterar segt, men jag ser alltid vad du skriver. Så lägg inte ner den!
    Jag vill ha min dagliga dos av frejas liv. Det är som en sån där såpa på tv. haha. fast man känner igen sig själv ibland. HAHA.

    Vad krävs för att få mer medvind i vardagen? Om man kan lista ut det, så kanske problemet kan lösas. :D

    SvaraRadera
  6. Ja jag är lat ^^
    Och sorry igen för att jag glömt att läsa och kommentera (A)

    SvaraRadera
  7. Joffan: hahahah XD ruligt att du följer mitt liv :D det gör mig GLAD faktiskt!
    och ja du.. jag vet inte vad som skulle kunna ge mig medvind.. en jättestor fläkt kanske?

    SvaraRadera
  8. Valle: Du ÄR förlåten. fast min blogg dog typ när du inte matade den med kommentarer... XD

    SvaraRadera