måndag

jag vaknade 7.47 i morse, det ni!

ULRIKA VÅRAN LÄRARE I ARBETSLIVSLÄRA / ARBETSMILJÖ / ARBTESBLABLA / VAD DET NU KAN TÄNKA KALLAS,
gör mig lite ledsen.
vi är menade att ha ett fint prov i morgon och först idag har vi fått ett üderbart mejl med provfrågorna och trasslet.

jag känner mig helt omotiverad.
jag har fortfarande inte fattat meningen med detta ämne. vi har gjort skyddsronder och vi har svarat på frågor. vi har intervjuat mammor och vi har svarat på frågor. vi har läst en massa bokstäver och vi har svarat på frågor. jag förstår inte. visst det är väl bra att få reda på hur man ska sitta för att ryggen inte ska gå i två små bitar som sedan blir omöjliga att klistra ihop (ah, ulrika borde inte se mig nu. jag sitter som en, ja inte vet jag.) och det kan säkert vad bra att få reda på lite hur man motverkar stress. men nu har vi lärt oss de två grejerna så nu tycker jag kursen skulle kunna vara avklarad. den är på hela etthundra poäng. det skulle räcka med tjugo.

annars så har dagen varit trevlig. jag har talat med min rektor. inget otrevligt eller så. hon kom och inspekterade min stickning. jag kommer faktiskt någonvart! jag har börjat på den andra vanten nu och de är så mjuuuuka.
och jag vill vill vill vill sticka en kofta. någon stor variant som inte är så överkomplicerad. det skulle sitta ganska bra.
fast oj oj! här sitter jag och drömmer som vilken gammal sextioåring som helst! jag borde plugga! nu omedelduns på momangen!

4 kommentarer:

  1. Eller hur!
    Jag förstår mig heller inte på det.
    Det känns bara onödigt segt.
    Ända fördelen är att man slipper plugga så mycket, för det vi har gjort är ändå rätt så självklara saker. Logiska saker. XD

    SvaraRadera
  2. Ääääääh...
    De e väl inte så farligt. Vi fick typ 4 frågor tills på provet?
    Och jag ÄLSKAR dina vantar (A)
    <3

    SvaraRadera
  3. Joffan: de borde radera ämnet lite grann ur vårat schema.. hur man nu kan redare ett ämne lite grann... fast radera helt skulle helle rinte skada.

    SvaraRadera
  4. Valle: nej nej det tog ju mig inte alls nästan 3 papper att skriva provet. XD

    fast tack <3 jag är nästan klar med vantarna snart! : P

    SvaraRadera