torsdag

Torsdagstrall

Jag känner mig mysig.

Det dundrar ut KENT ur högtalarna och pappa har införskaffat en fiffig trådlös grånkatjoff så jag sitter inne på mitt rum i min säng och wiho jag känner mig vacker wiho jag var på poetryslam igår wiho jag ska på BOB HANSSON poesiskrivande den 17 november wiho jag … mjä jag vet inte. men det känns i alla fall bra.

poetryslam var VACKERT igår och lite fnissigt eftersom:
1) jag halvt var jury
2) han som höll i del hela sa "välkomna till poetryslem… Kul att ni kunde komma till detta slem. Och här är våran SLEMMASTER." hihi
3) både kung henry och sam kessel var närvarande!

och yäyä han som var rejält jättebäst vann och jag förälskade mig i honom, i alla fall i hans ord det var något om en bilolycka och aaaaaaaah jag vill ha en hjärna med någon slags inspelningsfunktion. det skulle vara bra.

dessutom har jag bestämt mig för att jag någon gång i någon slags framtid måste stå på någon scen någonstans och läsa någon form av poesi. måste bara lyckas skriva något dugligt och skaffa mig rejält med mod och komma på någon fin takt att läsa poesin i och tjolahopp.

nu ska jag försöka räkna ut hur lång tid till jag får vara inne så att jag går och lägger mig i gooooooood tid ikväll. jag SKA SOVA MER ÄN SEX TIMMAR INATT.
och bara för att jag skrivit det där nu med caps och allt kommer jag ligga och vrida mig och vara dålig på att somna.
pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar