tisdag

Tisdagssång

jag känner att jag håller på att bli en riktigt trevlig liten kulturtant. för det första så var jag hos elin för några dagar sedan och det har nu flyttat dit ett litet barn vid namn casper igen. barnet var lite rädd för mig men det var inte det jag skulle komma fram till. det som jag syftar på är att både elin och hennes mamma kallade mig för tant.
TANT!!
hej jag är 16 år!
och en tant har jag lyckats bli.

sen så träffade jag hannah igår. och gabbi och ellen en liten stund. vi fikade på ofvandahls och på ofvandahls är det i morgon poetry slam.
som jag ska gå på!!
Dessutom ska jag idag efter skolan möta min mor och släpa med henne till yll och tyll för att hon ska hjälpa mig att köpa garn.
det här känns bra.
även om rebecka var sjuk idag och jag fick vara lite ensam på spanskan så känner jag mig rättså.
nöjd med tillvaron.

teaterkort är också något som ska införskaffas! snarast möjligt!
hejsvej leverpastej! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar