måndag

hej i all enkelhet

freja har hittat något fint.

det har jag faktiskt och för tillfället skulle jag lika gärna kunna leva någon annans liv. nåt sånt här fint och bra passar liksom inte riktigt in i min vardagliga vardag. men jo, tydligen. ja, uppenbarligen.

trots att det tog mig TVÅ OCH EN HALV timme att ta mig hem från skolan idag... eller vänta nu... jag slutade halv fem... och fick stå och vänta på bussen utanför itg i en timme... sedan lyckades jag missa tierpsbussen, (även om det nog var mest med flit...)
den flashiga björklingebussen var försenad med 35 minuter.
eller jo.. något i stil med två och en halv timme stämmer nog.
jag fick mitt efterlängtade snökaos.
och vi är musikare, vi springer omkring i snön i skogen och leker på rasten, vi är vackra, vi är roliga, vi är bra.
och jag har pippiskor, jag har äntligen tinat, jag pratade med ett litet gulligt barn på bussen och
JAG HAR TILL OCH MED PLUGGAT LITE ARBETSLIV (arbetsdöd skulle vara ett fiffigare namn...)

och som avslut får ni en liten busskartebild från självaste upplands lokaltrafik.
tack och puss!

5 kommentarer:

  1. Yaay!
    Det var mys <3 men kallt :P

    SvaraRadera
  2. Arbetslivskunskap suger :(

    SvaraRadera
  3. du har pipp piskor? o.o

    SvaraRadera
  4. hahahahaha NEJ jesper jag har
    PIPPI-skor X)

    SvaraRadera
  5. Hahahha <3 på Oranges kommentar XD

    SvaraRadera