onsdag

krig i min mage

I was following the pack
all swallowed in their coats
with scarves of red tied ’round their throats
to keep their little heads
from fallin’ in the snow
And I turned ’round and there you go
And, Michael, you would fall
and turn the white snow red as strawberries
in the summertime

även om ni inte orkar så måste ni läsa.
jag har just haft sånglektion och det sjunger i hela min själ.
annars går jag med armarna i kors dagarna i ända för att hålla hjärtat på plats och jag har pratar så mycket i mobiltelefon på sistone att jag tror att det kommer växa ut tumörer ur mina öron snart.
jag mår bra.
och jag mår väldigt mycket.
jag vill hugga bort avstånden och den 24 april glänser i min almenacka så mycket att det nästan börjar brinna.

<3

4 kommentarer:

  1. wow, du måste alltså längta jääääätte mycket till den 24! det är Linn vet jag, men även stor längtan efter Jonathan? KRAMKRAM :):)

    SvaraRadera
  2. jag LÄNGTAR SÅ MYCKET SOM EN MÄNNISKA KAN LÄNGTA till den 24 ja.
    det är linn.
    det är jonathan!

    ih :D

    SvaraRadera
  3. hej freja! jag saknar dig! tycker du om bob hund? de spelar på cirkus i sthlm nästa helg, och jag har ingen att gå med.......... har du lust???? förutsatt att det finns ståplatsbiljetter kvar. det skulle va skojigt att åka med dig i sthlm. kram kram kram

    SvaraRadera
  4. *jag menar TILL sthlm förstås inte I, fast I också ioförsig

    SvaraRadera