måndag

det är jobbigt att vara 12

Hej hopp i djungeln!
jag har tittat på tvprogram om utrotningshotade djur ikväll. men då jag insåg att det mestadels handalde om den solbrända tjocka gubben med onormal ansiktsform som var programledare gick jag och la mig istället. eller åtminstone var det tanken, för två timmar sedan.
ledet av de tusen saker som ska göras jublade nämligen högt. skrek och härjade. så jag tog tag i den sak som kändes minst påfrestande för kräkreflexerna mina. nämligen affischgörande till Körshowen vi ska ha. så nu är en sak klar!
bara ungefär 8 skolämnen att få bra betyg i, femhundra sommarjobb att söka, personliga brev att skriva, studentmottagning att planera och annat syssel att göra.
hualigen. i-landsproblem är ändå rätt fina problem. även om nu sakerna jag borde göra förökar sig lite väl snabbt.
men nu tänker jag sova ändå. på riktigt. så att jag orkar packa min väska med saker i morgon. hejhå hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar