onsdag

sverigesradiopunktsesnedstreckp3

baaaah. detta är mitt 499onde inlägg. med utkast och sånt tjaffs också i och för sig. till exempel så ligger det en påbörjad lista över saker som alltid får mig att skratta någonstans bland mina utkast. väntar på att få färdiggöras.
för tillfället sitter jag på biblioteket. försöker hitta någon vettig källa som kan förklara för mig hur det nutida politiska läget i nepal ser ut egentligen. går sådär.
har fått skynda mig för tredje gången denna veckan till morgonbussen. tycks liksom inte kunna ta mig ur sängen i tid. vill mest ligga kvar och vara ynklig. lyssna lite på radio.
JAAA. nu funkar det att lyssna på p3 på min dator igen!
äsch usch. är liksom inne i en skriva-trista-och-oengagerade-inlägg-period. har massa fina bilder i min kamera. både på stockholms soliga gator och på mitt och joffans dansande. men de gör som alla de där idéerna i mitt huvud. idéer om att lära mig hdr-foto, om att styra ihop en grillning med klassen, måla ett självporträtt, jogga runt sjön, övningsköra.
de ligger liksom kvar.
hejdåhej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar