lördag

jagjagjagjagajagajagagagajjagagajajgag,

hej heja heja hej.
det är lördag kväll. jag sitter hemma och lyssnar på radio utan att riktigt lyssna alls på vad gubben som pratar säger. något om ett sjukhus tydligen. jag känner mig lite obeskrivlig. om jag hade varit piggare hade jag varit rastlös, men nu är jag bara obeskrivlig. har ful frisyr och en alienväckarklocka som lyser blått i ögonen på mig. vill få hejdåpussas i trappuppgångar. kan inte dansa till enformigt technodunk. blir bakis av att dricka en liten liten öl. undrar hur jag ska kunna få bra betyg utan att anstränga mig. har haft på mig sovtröja hela dagen och känner att det är HELTOKEJ.
i och för sig har jag inte alls haft sovtröja på mig hela dagen. jag har ju jobbat i sju hela timmar också. slitit med att göra kaffe och lägga upp lasagner. med den där lilla bakiskänslan snurrandes bakom hjärnan. förstår verkligen inte. hur klen har min kropp sökt tillstånd för att få vara?
i vilket fall som. tänkte avsluta med en lycklig liten sammanfattning. så som jag har en tendens att råka göra. fast äh.
1. så som jag är nu existerar ej sammanfattningar.
2. allt är faktiskt okej.
(så gjorde jag det ändå)
pushej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar