torsdag

återupplivningsförsök no. 3



fru freja och herr kånk såhär i all hast;

photoshop verkar som vanligt syssla med att haka upp sig och jag läser en väldigt dramatisk bok för tillfället. så dramatisk att jag upptäcker mig själv ibland med att gå omkring och tro att någon har dött. men det är i boken någon har dött. inte i min verklighet liksom.
men annars så är numera vardagen även min vardag och it-gymnasiet är faktiskt vackert. vackert och fyllt av små små rädda ettor. och handspritförpackningar.
som man MÅSTE använda för annars får man svininfluensan och då blir man inlåst i skolans källare för att sitta där i karantän.

jag är så dum och naiv att jag fortfarande inte riktigt tror på denna influensa. inte på att den kommer bryta igenom och förpesta alla i alla fall. men vad har jag för val? JO, att känna den finfina doften handsprit svida i näsan.
men det gör inget alls ser ni, för
1. min klass är brrra
2. jag känner mig på bra humör igen.
3. jag har sjungit idag
4. och klappat getter idag. haha!

och sisådär.
nu ska jag klippa klistra och rita tror jag.

och numera lever den här bloggen igen. så det är bara att börja kila in här jämt och ständigt. hö

6 kommentarer:

  1. vad har ni för låt på ensembleeeen? : D

    och usch. alltså, denna handsprit. ;_;

    SvaraRadera
  2. ensemble.... har ni redan börjat med det? har ni redan fixat grupper?! VAD FAN SKA JAG GÖRA DÅÅÅÅÅÅ

    SvaraRadera
  3. Jag är rädd för skolkällare, det låter mörkt och trångt. Bäst vi håller oss till handspriten ordentligt! hohohihi och jag kommer att ha din blogg som en stor sysselsättning i höst och i framtiden, så fortsätt med dina söta trevligheter även här på bloggen (inte bara då vi ses :)

    SvaraRadera
  4. amanda:
    ja. allt är nog helt kört för dig. hanna sa nåt om att du skulle få läsa kursen nästa år.
    haha! ta det bara lugnt :) vi har haft en lektion som mest var kaos och alla var inte med och du KOMMer få vara med i någon grupp. vi ses i måårgon :)

    SvaraRadera