torsdag

en ö, en penna, ett papper



hoho.
sammanfattningsförmågor och stresskontroll är ingenting som jag äger och befinner mig ibland just nu. inte alls faktiskt.
dagen har varit tandläkare, varma bussar, pianokramp, presentletande, ett varmt nyöppnat cubus, handsprit, hål i tänderna, en död hjärna och ensemblekaos.

det ärlikamed ganska så bra dag alltså.
lite fula fläckar och lite oglansiga ställen har min dag väl haft. och min mattelärare ser väldigt ofta väldigt ledsen ut. men annars så.

ska snart lära mig sjunga 21 guns.
och ska ganska snart ha lyckan att få bli bedövad och höra borrborrborr i mitt lilla huvud.

jag har förresten ritat bilderna alldeles själv!
hejsansvejsan

4 kommentarer:

  1. har du letat present till dig själv? så trevligt! vad blev det då ? :D

    SvaraRadera
  2. neej, inte riktigt så trevligt fick jag ha. det var min pappa som fyllde år igår så igår sprang jag och syster omkring och letade presenter som två tokar.

    SvaraRadera
  3. bilderna är helt otroligt söta, du är B Ä S T på det du gör, kom ihåg det <3

    SvaraRadera
  4. men åh så fint du ritat, jag älskar sånt där kringelikrokigt.

    SvaraRadera