söndag

hihihaha

hej i söndagskvällen.
HÄR ÄR ETT LITET EXPERIMENT.
jag och min syster har gjort varsitt test. och det är exaaakt samma frågor. så nu är det upp till bevis om vi är så lika som vi verkar vara ibland.
hoppas att era helger har varit mycket bättre än mitt agroutbrott till helg.
här kommer våra listor:

Min lista

BRUKAR DU:
Klä dig i svart: För tillfället försöker jag det så gott jag kan. men jag har insett att jag har dessa svarta plagg: ett linne, ett par mjukisbyxor och x antal strumpbyxor. så det blir lite knepigt ibland.
Gå till kyrkan: Har inte varit i en kyrka på ... länge. men en gång i tiden sjöng jag i en kör. då brukade jag vara i kyrkan.
Ljuga: Jag brukar intala mig själv att jag aldirg ljuger. men det är klart jag ljuger i bland. om nödvändiga ytterst små saker. öh
Hata folk: nej. bara av ytliga orsaker när jag är på dåligt humör. alltså i den formen att jag sitter och skriker åt tvn. ungefär så.
Lita på folk: jag litar på ALLA. förutom gamla gubbar som är ute och går med hunden mitt i natten. det är säkert jättedumt. men ganska bra ändå.

VEM:
Vill du döda: ALLLAAAA I MIN OMGIVNIIING. ... nej. jag vill inte döda. inte någon.
Vill du slå: det finns faktiskt en person jag vill slå för tillfället. men hans namn vågar jag inte skriva här. dessutom skulle jag nog dö eller åtmistone bryta ett öra eller så om jag slog honom.
Vill du kittla: hahahahah han den roliga i ettan. han låter jättekul XD
Kramade du sist: rebecka i think
Skrek du på sist: Mamma. eller pappa. eller möjligtvis sara. haha. jag tycker lite synd om min familj den här helgen.

HAR DU:
Förföljelsemani: jaaaaaaaa. i alla fall om ett gäng på fem personer (där alla är främlingar) glor på mig som galningar i matsalen. då blir jag rädd.
Tvångstankar: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. fast oftast inte så seriösa. oftast om att jag måste pricka en viss fläck med ett gruskorn. men det har hänt att jag haft feber och trott att jag var med i the sims. XD nästan i alla fall
Lämnat landet: ja. i form av estlland, england, indien. och så där.
Tuttat eld på nått: ja. i natt eldade jag upp en massa getter och sen sprang jag jättefort i en grusbacke. fast det var en dröm då.


HUR:
Går du: tydligen så viker jag in fötterna när jag går. ibland snubblar jag på saker om trottoarkanter också. det är ganska fult. XD
Svarar du i telefonen: jag är SÅ rolig så att jag antingen säger "hej det är Freja" eller (om jag svarar på mobilen, vem det än är.) "hallå". en gång råkade jag säga "Hej det är Linnea". HAHA
Fördriver du tiden: om jag är på rätt humör så gör jag något vettigt och kreativt. men annars (som nu) så siter jag mest och glor, pillar mellan tårna, tänker på dialoger eller GÖR LISTOR.
Ofta diskar du: När jag har bakat någonting. annars bara om jag har ytters ytters tråkigt och våran diskbänk är ytterst ytterst stökig och våran diskmaskin är ytterst ytterst full.
Ofta städar du: just nu städar jag ingenting. men för några veckor sen var jag gaaaaaaaalen. då städade jag jämt. (jag tycker jag kan börja med det igen!!!!!)
Många stör du dig på: antingen typ alla eller bara en person. men en normal dag stör jag mig bara på en person. men världens fulaste skratt. uhuhuhu

TROR DU:
På gud: när det passar sig. fast näj. det brukar jag inte göra.
På rymdvarelser: inte som är gröna och har trumpetöron. men jo. någon slags liten rymdvarelse finns det säkert.
Att folk tycker om dig: ibland får jag för mig att alla tycker om mig. det är roligt. XD men alla tycker nog inte om mig. nej.
På ett liv efter detta: JA (jag och sara bestämde innan att man inte fick svara bara ja på någon fråga. så ja, jag tror att man återföds och har sig.)
Att fiskar kan tänka: nej det tror jag inte. jag vet inte alls varför men nej nej nej.
Att du kommer leva länge: jaa jag ska bli minst nittiofem. hur ska jag annars hinna med att vara en galen kattant??

Saras Lista

BRUKAR DU:
Klä dig i svart: händer väl, idag råkade jag tillexempel vara helt svartklädd!
Gå till kyrkan: fuck no. hehehe.
Ljuga: ja, tyvärr, fast inte alltför ofta, fast för vissa människor ljuger jag nog om precis allt.
Hata folk: hehehe. ja. (freja svar kommer säkert vara jättetrevliga och roliga och härliga, håll käften om det isnf, annars kommer jag hata er :( )
Lita på folk: vissa ja.

VEM:
Vill du döda: det finns ett visst äckel som jag nog vill döda lite jämt. (fast inte döda egentligen)
Vill du slå: haha en fjortis på stan :---)
Vill du kittla: ella eller jessica kanske, för dom är roliga att kittla!
Kramade du sist: emmie och cassi typppppppp
Skrek du på sist: hmm.. fjortisen på stan :---)

HAR DU:
Förföljelsemani: hmm, skulle inte tro det.
Tvångstankar: ibland :(
Lämnat landet: har jag väl 8-)
Tuttat eld på nått: jag tuttar på allt.

HUR:
Går du: som en kamel.
Svarar du i telefonen: "hej deeeee sara" på hemtelefoneeen, eller "hallå?!" på mobilen.
Fördriver du tiden: töntar mig väl med olika saker :)
Ofta diskar du: typ aldrig, har inte lärt mig diska vettigt än, det blir översvämmning i hela djäkla köket när jag diskar :(
Ofta städar du: hihihi kolla mitt rum så får du svaret :) JAG BADAR I DAMM, OKEEJJJJJJJ
Många stör du dig på: alla i hela universum, inkl mig själv och alla jag älskar :D

TROR DU:
På gud: nej :D
På rymdvarelser: kanske, jag tror jag är en.... :|
Att folk tycker om dig: ibland. ibland icke.
På ett liv efter detta: jaaaa... typ IALLAFALLLLLLL.
Att fiskar kan tänka: har aldrig funderat på denne frågan , men det kan dom säkert.
Att du kommer leva länge: nä.


gooooood naaaaaiiiggtt

3 kommentarer:

  1. no way vad kul! jag ska göra den här med min syster :D

    SvaraRadera
  2. vilken rolig ettaaaaa? hihihi.

    och omg. kommer detta bli någon systertrend. HAHA

    SvaraRadera
  3. freja har startat systertrenden nummer ett såklart!

    SvaraRadera