fredag

den andra delen hmprff

vem är den äckliga kopian av oskar linnros?

inte för att det är något fel på den här låten. och inte något fel på rösten. inte något fel på han som sjunger heller.
det visade sig nämligen att det är den andra snyggingen i snook. men. jag förstår inte. varför gör han denna låt som har exakt samma trummor, whoahekon och komp som till exempel denna låt?

underligt är vad det är.
tror de planerar att ta över världen med sina snyggheter och sånger. eller så blev daniel adams ray bara avundsjuk på oskar för att hela p3 (bara ett litet exempel) älskar honom och pratar om honom i varendaste program och spelar hans låtar en gång i kvarten. inget mig emot då.

1 kommentar:

  1. DE HAR GJORT LÅTAR SOM ÄR ALLDELES LIKA. FAST DE SLUTADE MED SNOOK FÖR DE VILLE GÖRA OLIKA MUSIK.
    lite komiskt är de.

    MEN DUM AV DIG ÄR EN VÄLDANS BRA LÅT. (jag hitta den när jag stalkade din spotify som jag brukar göra några gånger om dan)
    så jag vet inte jag. det är lustigt, men. : D jag är lycklig att man får höra från dom igen!!!

    SvaraRadera