fredag

see you not so soon :D

är så fylld av ord. har nu gjort mig ett nytt försök att börja twittra. så att jag när jag drabbas av akut behov av att skriva nåt onödigt på två rader slipper logga in på facebook och göra det. för att sedan slukas av allas fester, profilbilder, baksmällor, festivaler, relationsstatusar och annat hej kom och se vad jag har för mig i mitt fantastiskt händelserika liv.
och det funkar ju.
för varför skulle jag annars sitta där som klistrad och glo och glo och glo.
jaja.
har tagit upp detta förut. men det är ett stort problem i mitt annars ganska så problemfattiga liv. förutom med tanke på hur mitt humör har åkt i bergochdalbana de senaste fem dagarna då. det anser jag vara ett problem. men det har jag också tagit upp förut. så ja. det är väl de problemen som finns i mitt liv. facebook och bergochdalbanan. tror till och med att jag kan skylla bergochdalbanan på facebook till stor del. så det är nästan bara fejjan som är min fiende i detta iland. och såklart
skor som går sönder
att råka äta sig övermätt. så övermätt att jag oroar mig för att jag tänjt ut min magsäck.
problemet med att gå och lägga sig i tid.
pengar
kameror som går sönder
tjuriga föräldrar.
som vill sova nu.

så jag måste stänga av internet.
hihi. underbara klaginlägg! är glad nu. så jag vågar mig på att klaga på saker som inte gör mig alltför mycket, för stunden i alla fall.
MEN DET SOM JAG VILLE HA SAGT FRÅN BÖRJAN. Twitter.
Här kan ni ju gå in och läsa, i alla fall i framtiden, när det blir lite mer: http://twitter.com/FrejaRuth
nu får jag en lång fin paus från allt vad dator och facebook heter. även blogg. ska bara jäsa i solen på nån strand på gotland. ignorera stockholmsveckan också tror jag.
puss och godnatt.
här var jag igår, i en topp av bergochdalbanan i mitt liv.
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. åh, hoppas jag får se dig runtomkring twitter då frejaaa! ♥ Du är söt!

    SvaraRadera