söndag

sture i en väska




jag är hemkommen och väl överlevd från borlänge. har ätit överviktighetsvarning-mycket kakor och godis. har sovit väldigt omvänt. pratat så att mina lungor nästan trillat ur.
just nu håller jag på att packa, eftersom jag och sara i morgon flyttar in i vår farmors lägenhet, eftersom vår farmor åker till canarieöarna i en hel hög med dagar. vilket innebär att det kommer gå fortare för mig att gå till uppsala stad än vad det gör att åka buss för tillfället. vi har handlat mat för 971 kronor idag och fyllt farmors kyl och frys så pass mycket att hon nästan inte kunde sluta skratta. fast ändå saknar jag borlänge lite. eller rättare sagt: joakim och linn. och att sitta och prata tills man inser att klockan är 6 på morgonen och att man nog borde gå hem ändå.

sture i väska, tjo!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar