lördag

finfredag hej hej hej

att bo i stan är så himla fint. jag går omkring och är lycklig mest hela tiden. över att det tar fem minuter hem med buss. över att jag får laga mat själv. över att jag får dammsuga alldeles när jag själv vill. åh. så. att bo-vakta min farmors lägenhet är ganska jättebäst. synd att det bara är en vecka kvar.
idag har jag varit på it-konferens och lyssnat på googlemänniskor prata om google och på tele2tant prata snabbt. rättså intressant. jag ritade lite. så, min dag lite i ritform sådär:

3 kommentarer:

  1. dennis: ja! fast. jag fattar fortfarande inte riktigt avståndet till gränby. var på gränby centrum i onsdags (köpte choklad!!!) men sen kände jag mig tvungen att åka buss hem ändå.

    SvaraRadera
  2. hahahah latis :D(jag skulle också ta bussen haha) Muums !
    sv: Ja, tyckte det var ganska praktiskt alltså :')

    SvaraRadera