torsdag

seeeeghet

hej hallå och ursäkta för skrivfrånvaron.
det är det att helt plötsligt händer allt på en gång och jag kan inte låta bli att klaga inför allt och alla att det faktiskt är mycket i skolan nu så varför inte låta några av dessa klagord landa här också... Vi hade nationellt prov i matte i dag och jag vet inte. jag kunde inte alls skriva på något matematiskt språk idag men jag var i alla fall pigg. vi får väl se hur detta slutar. dessutom har vi en megauppsats som jag faktiskt lyckats bli klar med och bara fått ett enda nervöst sammanbrott. det är nog lite av ett rekord för mig. nu när jag fått den överstökad och ut ur mitt liv har jag bara lite saker kvar som måste fixas:
1) plugg inför NOprovet är ett måste! jag kan inte gå natur om jag har bättre betyg i SOämnena än i NOämnena.. eh, enligt mig alltså....
2) ringa och skälla ut boland. snart gör jag det verkligen. det är inte alls lång tid kvar tills man får börja göra omval och jag har inte fått mitt besked än. inte såååå överdrivet bra nej.
3) spela mer gitarr. och piano. och sticka mer. och börja sy på den där nedrans kjolen...
4) ringa linn! eftersom sötnosen kommer hit i morgon och vi ska köra lasergame och prova balklänningar. stickningen, kjolen, gitarrspelandet, bolandgrejset och allt det där får vänta.

och sist men inte minst ska jag försöka komma på något fint att skriva om. tålamod vänner, tålamod.

puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar