tisdag

Vårsolen har i och för sig gått ner..

Hej människor.
Jag ska alltså göra ett nytt försök nu då. börja blogga igen. varför vet jag inte riktigt.. men någon liten människa inom mig är en riktig bloggtönt, medans en annan del inom mig bara är lat och tänker "blogg, näh.. varför? ingen kommer ändå vilja läsa" och så vidare. men jag har slagit ner den delen idag och... här sitter jag.

idag har det varit vår och nästan till och med sommar. sjutton grader sisådär och himmeln har varit himmelsblå och jag har försökt odla fräknar. ganska trevligt verkligen eftersom jag lyssnade på kent samtidigt och ack ja, jag tycker om kent. mycket.
Nu har vårsolen gått ner bakom horisonten och mina ord känns allmänt trista. jag ska bloggladda med smarta tankar tills nästa gång och försöka lite bättre. idag är helt enkelt en för fin dag för att grubbla så mycket.

4 kommentarer:

  1. yä. jag måste säga att färgerna är kalas!

    SvaraRadera
  2. Heja Freja! jag kommer läsa oki!

    SvaraRadera
  3. Hej!!!! Äntligen en blogg att läsa, jag menar det. Du fattar inte att det finns folk som vill läsa det du skriver och som faktiskt diggar dig. GLÖMM INTE DET!!!!!! Skriv mycket nu för många kommer vilja läsa... Ha det bra så fortsätter vi vårt avbrutna samtal någon annan gång! KRAM

    SvaraRadera
  4. Sjukt snygg bild =)

    SvaraRadera