onsdag

öh, hej

våren är mer vilsen än någonsin och verkar ha blivit helt nedslagen av vintermonstret.
det var 13 minus här i morse.
det är inte okej.
inte i mars.

annars så har jag ätit glass idag och stått i solen idag och packat ner vantarna i väskan igen. (eftersom när jag kom in till uppsala så var det inte alls tretton minusgrader. där var det sol och folk sprang omkring i shorts och drack frusen saft och jaaaaaaaa)

jag har glömt bort att göra någonting.
men jag har i alla fall ätit så mycket våfflor att de i supersize me kan slänga sina framrövar i väggen! :D

3 kommentarer:

  1. ja det var sjukt väder, solit och snöstorm vartannat.. eller det kanske var i tisdags förresten, ja det var det! vilken intressant kommentar det här blev, haha, puss

    SvaraRadera
  2. hello it´s been to long. om inte innan så måste vi spela på påsklovet! kram jag gillar dig

    SvaraRadera
  3. FRAMRÖVAR HAHAHAHAAHAHHAHAH JAG DÖÖÖÖÖR. det var ju verkligen framröv också. eller typ, pungar. eklit vare iallafall. tänk om dom serverar framrövsoppa imorn i skolan. jag undrar om det är värre än moderkakesås.

    SvaraRadera