torsdag

people talking without speaking

hej och hå.
det är glapp i mina bloggvener.
jag tror jag ska hitta något att lindra glappet med inom kort tid (sömn?) men jo ja, vad har jag varit upp till på sistone?
jo, som alla andra fjortonåriga tjejer (och även en 16årig kille) har jag börjat läsa twilight.
jag har varit på wordmöte
anmält mig till lite för mycket
nästan gått på poeticafe som blev inställt och ersatt av mysfika på genomfarten
blivit medlem på youtube

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHh

gröt med palsternacka!
idag är ingen bloggafton.
det sitter en blodpropp i min bloggartär.

2 kommentarer:

  1. svammel:
    Hej freja!
    jag forsoker forsta mig pa den naszjaklasa eller nagot sant pa en polsk dator. grot med palsternacka lat inte sarskilt gott men du far garna bjuda mig pa det nagon gang om det smakar bra. jag ar bajstrott det ar darf;r jag inte skriver nagot intressant. men jag ville bara tacka for att du orkade lyssna pa mig forut. tack. fuss

    SvaraRadera
  2. HAR DU FORTFARANDE MENSIG VERK FREJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. och bara såru vet så ska jag samla sniglar ikväll för att sedan kasta dom på dig :) visst är jag snäll!

    SvaraRadera