söndag

hemma

gräset är långt, jag har biltrötthet i min kropp och det ligger elva pizzakartonger i våran soptunna.

vi har varit stora feta släkten i rättvik och det har luktat solkräm, blåsit sommarvindar och hörst fågelkvitter.
det skriker sommarsommarsommar ute och jag har badat två gånger i helgen, i siljan.
i natt drömde jag något krångligt.
alldeles för krångligt för att skriva om.
och alldeles för dumt och fint för mitt lilla tonårshjärta.
jag ska snart sätta mig för att vlogga lite tror jag.
kanske ska lyckas nu på tredje försöket.
jag ska inte hoppas alltför mycket i och för sig, eftersom videokonverteringsprogrammet har sagt upp sin existens.

här nedan lite bilder.
rättvik är vackert vet ni.





5 kommentarer:

  1. fina och mysiga och somriga bilder :)

    SvaraRadera
  2. tack. :) det är sommarsommarsommar <3

    SvaraRadera
  3. ååh, det såg ju supermysigt ut:O

    sv:Haha inte? Det finns ngt som kallas för google =D

    SvaraRadera
  4. dennis: Åh, jag vet !! <3
    och jag hade filmat en massa men alla videoprogrampå den här datorn bara hatar mig. -.-

    SvaraRadera
  5. finfina bilder! mysigt!

    SvaraRadera