söndag

tionde maj. jag har inte badat än.


min lördag innehöll mestadels brödbak, plugg och målande.
plus att jag ska lära mig spela braille på piano.

& på kvällen var det promenad och rabarberpaj som gällde och sommaren verkade ha gömt sig lite för jag höll på att förvandlas till en isklump på vägen hem i natten. men nu är det morgon. mitt huvud och mitt hjärta slåss lite mot varandra. det är dumt.
jag har ätit det nybakta brödet till frukost, utomhus. det är väldigt smart.
nu ska jag fotografera cyklar.
adjöken!

5 kommentarer:

  1. sötsöt målning, och ett söttsött foto! hur sent gick ni hemåt då om det var så kallt? pussar

    SvaraRadera
  2. jag och elin var hos louise till halv ett kanske.
    då var den kallt.

    SvaraRadera
  3. haha, det menade jag så klart :)
    och tack föresten!

    SvaraRadera
  4. heje!
    så fint du har fotgraferat senaste veckan! det är skoj emd kamera. jag fick ditt mejl om klädbytardagen, det låter ju toppen! förlåt så mycket för tjatet men har du ringt linn om p&l? :) och ses vi imorgon på knutby? KRAM!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. freja?
    ursäkta att jag utnyttjar din blogg på detta sättet! men måste man alltså lämna kläderna på vox innan lördag?

    SvaraRadera